آگهی

دانلود قسمت 18 سریال مرداب (کامل و رایگان)

دانلود قسمت 18 سریال مرداب (کامل و رایگان)
دانلود قسمت 18 سریال مرداب (کامل و رایگان)


دانلود قسمت 18 سریال مرداب 1402 رایگان

دانلود قسمت 18 سریال ایرانی the mordab سریال مرداب 1402 قسمت هجدهم بدون سانسور

دانلود قسمت هجدهم 18 سریال مرداب با بازی (آرش ظلی پور و الهام اخوان)

توضیح سریال مرداب 1402:

عنوان سریال: the mordab - سریال مرداب 1402

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

تعداد قسمت ها: نامشخص 

ژانرمعمایی، درام

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

سال ساخت: 1402

سال انتشار: 1402

کیفیت: 720p,1080p,480p

بازیگران: شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، مجتبی پیرزاده، امیر جعفری در نقش شکیب، مهدی هاشمی، الهام اخوان، ستاره پسیانی، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی و مجید پتکی

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان قسمت 18 سریال ایرانی the mordab سریال مرداب 1402 قسمت هجدهم آمده است که، فیاض در ابتدای داستان فرزند خود را از دست می‌دهد و جنایتی رخ می‌دهد که به شکل خودکشی جلوه می‌کند. امیر جعفری که نقش اصلی را بازی می‌کند، دو نفر را تعقیب می‌کند. این دو نفر عبارتند از ایرج (که نقش راننده و همکار فیاض را دارد) و سرگرد (که نقش یک افسر پلیس را دارد). ایرج قصد دارد با استفاده از آفاق، همسر فیاض، او را فریب دهد.به شدت توصیه می‌شود این سریال معمایی و درام را از دست ندهید...شما می توانید قسمت 18 سریال ایرانی the mordab سریال مرداب 1402 قسمت هجدهم را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.


پیش نمایش قسمت 18 هجدهم سریال مرداب:


لینک دانلود قسمت 18 سریال ایرانی مرداب 1402 قسمت هجدهم با لینک مستقیم

قسمت نوزدهم سریال مرداب


قسمت هجدهم سریال مرداب


قسمت هفدهم سریال مرداب


قسمت یکم تا شانزدهم سریال مرداب


درباره قسمت هجدهم 18 سریال مرداب:

مرداب (The Marsh) نام سریالی است که در سال 1402 در شبکه نمایش خانگی پخش شده است. این سریال در ژانرهای خانوادگی، معمایی، درام، اجتماعی و هیجان انگیز ساخته شده است. کارگردان و تهیه‌کننده این سریال برزو نیک نژاد و محمد شایسته هستند. فیلمنامه این سریال را افشین صادقی و پدرام افشار نوشته‌اند. قسمت پانزدهم این سریال در چهارشنبه 20 دی‌ماه 1402 منتشر شد. این سریال داستان چند کاراکتر مختلف را روایت می‌کند که در یک موقعیت خاص با هم برخورد می‌کنند. این سریال سومین اثر برزو نیک‌نژاد است که پیش از آن ایران و آفتاب پرست را ساخته است. این سریال یک تریلر معمایی دارد که از مهرماه 1402 در حال نمایش است.

قسمت 18 سریال مرداب

برزو نیک‌نژاد کارگردانی را در ژانر معمایی امتحان کرده است که برای او و تماشاگران نمایش خانگی چالشی جدید و جذاب است. او قبلاً بیشتر در سینما و تلویزیون آثار کمیک و سبک ساخته است. مرداب سریالی است که بازیگران زیادی در آن حضور دارند و هر کاراکتر داستان و شخصیت خود را دارد. هشت کاراکتر اصلی و چند کاراکتر فرعی هستند که هم در روند داستان مهم هستند و هم درام شخصی خود را به مخاطب نشان می‌دهند. مرداب مجموعه‌ای است که کاراکترهای مختلف با زندگی‌ها و شخصیت‌های متفاوت در یک موقعیت خاص با هم مواجه می‌شوند. این رویکرد در شخصیت‌پردازی و ارتباط کاراکترها بهم شبیه به سریال کرگردن از کیارش اسدی‌زاده است. شهرام حقیقت دوست یکی از کاراکترهای اصلی مرداب است که در کنار او امیر جعفری، پانته آ پناهی‌ها، یسنا میرطهماسب، مهدی هاشمی و حامد کمیلی هم بازی می‌کنند. مرداب سریال جدید شبکه نمایش خانگی است که از مهرماه 1402 شروع به پخش شده است. پیشنهاد می شود از قسمت 11 یازدهم فصل 2 سریال نیسان آبی و قسمت 7 هفتم سریال گناه فرشته نیز دیدن کنید.

قسمت هجدهم سریال مرداب

برزو نیک نژاد، کارگردانی است که از سال‌های فعالیتش در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی، به عنوان یک فیلم ساز پرکار و با تجربه شناخته می‌شود. در طول حدود ۲۰ سال فعالیت، او به عنوان دستیار کارگردان و نویسنده در بیش از ۱۰ سریال و ۵ فیلم شرکت کرده است.تجربه کارگردانی اخیر برزو نیک نژاد در شبکه نمایش خانگی، نشان می‌دهد که او به عنوان یک مرد تجربه‌دار در این پروژه به خوبی عمل کرده است. تجربیات گذشته او در کارگردانی فیلم "دردسر‌های عظیم"، به او کمک کرده است تا با داشتن دید بسیار وسیعی از ذائقه مخاطبان ایرانی، محبوبیت بیشتری برای خود به دست آورد.

سریال مرداب 1402 قسمت هجدهم

"مرداب" با تفاوت از بسیاری از سریال‌های برزو نیک نژاد، یک مجموعه کمدی نیست. در عوض، دارای فضایی تاریک و ترسناک است. این تجربه جدید در ژانر حادثه‌ای و معمایی، نشان می‌دهد که برزو نیک نژاد به درستی درک کرده است که برای بقای در صنعت رقابت، لازم است ریسک تولید سریال‌هایی با شکل‌های متفاوت را بپذیرد. داستان "مرداب" کاملاً با استانداردهای ساخت سریال تطابق دارد و اجزای فیلم‌نامه به نحوی واحد و هماهنگ شده‌اند که انتخاب بازیگر اصلی بسیار دشوار است.

 قسمت 18 سریال ایرانی the mordab

فیلم و سریال "مرداب" یک مجموعه چندوجهی است که در آن، چندین شخصیت با سرگذشت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی مختلف، در یک نقطه مشترک به هم پیوسته‌اند. داستان از خواهر و برادری ساده‌لوح شروع می‌شود که درگیر خلاف‌کاری‌های کوچکی هستند. اما به تدریج، شخصیت‌های دیگری مانند پلیس رشوه‌گیر، مافیا بی‌رحم، یک دختر جوان و بی‌پناه که هنوز از زندان آزاد نشده و برادران بی‌سرپرستی که توسط یک مرد شرور به عنوان فرزندانشان درنظر گرفته شده‌اند، به داستان اضافه می‌شوند. همه این شخصیت‌ها به دنبال یک معامله سنگ قیمتی هستند و این امر باعث می‌شود که آنها در چالش‌های مختلفی در "مرداب" قرار بگیرند.

استفاده از این روش انتخاب شخصیت‌ها در اکثر سریال‌ها موفقیت زیادی داشته و باعث بالا رفتن ریتم داستان و تنوع در محتوا می‌شود که به طور قابل توجهی توسط مخاطبان استقبال می‌شود. این مجموعه درست مانند سریال "کرگدن" به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، که با استقبال نسبی بینندگان همراه بود، از این روش بهره برده است. یکی دیگر از انتخاب‌های موفق کارگردان "مرداب"، خارج کردن داستان از شهر و قرار دادن آن در مکان‌های روستایی است. استفاده از موقعیت‌های جغرافیایی شمال کشور، به ویژه کلبه‌ای که در مرداب قرار دارد و محل معامله سنگ، به زیبایی بصری این مجموعه کمک کرده است. علاوه بر این، کیفیت فیلم‌برداری، نورپردازی و طراحی صحنه در "مرداب" بهتر از آثار قبلی برزو نیک‌نژاد است و نشان‌دهنده وسواس هنری و ظرافت فنی در آن است. سریال جدید نیک‌نژاد بدون حضور ستارگان سینمایی معروف و گرانقیمت ساخته شده است.

سریال مرداب 1402 قسمت 18

به این معنا که هیچ بازیگری در آن حضور ندارد که تنها به دلیل شهرت و محبوبیتشان، مخاطبان را برای تماشای "مرداب" ترغیب کند. با این حال، بازیگران انتخاب شده در این سریال، هم در انتخاب و هم در عملکردشان عالی عمل کرده‌اند. شهرام حقیقت‌دوست، که در نقش اصلی حضور دارد، با اجرای گرم و جذاب خود توانسته است توجه بینندگان را جلب کند، اگرچه در ادای لهجه کمی مشکل دارد. همچنین بازیگرانی مانند امیر جعفری، پانته‌آ پناهی‌ها، یسنا میرطهماسب، مهدی هاشمی و حامد کمیلی نیز در این سریال حضور دارند و بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهند. به این فهرست می‌توان الیکا ناصری را هم اضافه کرد که با بازی در "یاغی" محبوبیت زیادی کسب کرده بود و در حال حاضر در نقشی پرچالش در "مرداب" حضور دارد.

تاریخ و ساعت پخش قسمت 18 سریال مرداب

قسمت 18 سریال مرداب روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه 1402 ساعت 8 صبح منتشر خواهد شد. این سریال به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه منتشر میشود.

نقد و بررسی قسمت 18 سریال مرداب:

سریال "مرداب" با شروع بسیار موفقیت‌آمیزی روبرو شد. این سریال با ترکیبی پرشور از بازیگران حرفه‌ای و تمرکز کامل کارگردان در قسمت اول، توانست مخاطبان را به خود جذب کند. بدون طولانی کردن مقدمه، برزو نیک‌نژاد موارد حساس داستان را تا پایان این قسمت جلوه داد و نقشه‌های پیچ‌وخم آینده را به تصویر کشید. حالا سوال این است که پس از شروع چشم‌گیر، این سریال قصد دارد به کجا برسد؟ بعد از تجربه ساخت دو سریال موفق "ساخت ایران 2" و "آفتاب پرست" برای شبکه نمایش خانگی، برزو نیک‌نژاد به ساخت سریال اجتماعی "مرداب" پرداخت. قسمت اول با تمرکز بر زندگی فیاض (با بازی مهدی هاشمی) و حسرت او برای داشتن نوه دختر به نام سوگند آغاز می‌شود. این کارآمد ثروتمند همیشه آرزوی داشتن یک نوه دختر داشته و اکنون بسیاری از افراد از این علاقه برای منافع خود بهره‌برداری می‌کنند. در این قسمت، بازی پانته‌آ پناهی و شهرام حقیقت‌دوست برای نقش فیاض قابل مشاهده است. همچنین، شخصیت شکیب (با بازی امیر جعفری) به عنوان رئیس یک گروه خلاف معرفی می‌شود، که قصد دارد به اجرای ماموریتی بزرگ بپردازد و در حال جذب اعضای تیم برای این ماموریت است. کوهیار (با بازی مجتبی پیرزاده) به عنوان دستیار او به این تیم ملحق می‌شود و با نشان دادن چند عکس مرموز، مسائل داستانی فیاض را به دست مخاطب می‌آورد. انتخاب مناسب بازیگران و معرفی دقیق نقش‌ها در کنار مضمون پرجنب‌وجویی داستان، از ویژگی‌های چشمگیر قسمت اول سریال "مرداب" بود. علاوه بر این، قسمت اول سریال در لحظه‌ی حساسی به پایان می‌رسد و مخاطبان را به انتظار دنبال کردن ماجراهای پیچیده‌تر در قسمت‌های آتی می‌اندازد.

در سریال "مرداب"، خشونت و ناهنجاری‌های اجتماعی به طرز چشمگیری حضور دارند. خشونت کلامی و جسمی روزمره‌ای برای شخصیت شکیب است. او فردی قدرتمند و خشن است و همه زیردستانش به او اطاعت می‌کنند. شکیب با استفاده از ضعف‌ها و نقاط ضعف زندگی هر فردی که بخواهد، آن را به سمت راهی نادرست هدایت می‌کند و آن شخص را نابود می‌کند. ناهنجاری‌های اجتماعی شامل استفاده از مواد مخدر، تلقیح فرهنگ خشونت و... می‌شود و علاوه بر این، ویدا که به نوعی همکار شکیب در کارچاقی است، برای دستیابی به اهدافش از فریب و تحریک استفاده می‌کند و رفتاری اروتیک دارد. با توجه به وجود این ناهنجاری و خشونت آشکار، تماشای سریال "مرداب" برای گروه سنی کمتر از 15 سال توصیه نمی‌شود.


نکته: برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    به نظر من که سریال خوبیه حالا درسته یه سری باگ بزرگ و کوچیک داره ولی میبخشم به کل سریال که منو جذب کرده ، حداقل تا پنج قسمت دیگه میبینم چون به نظرم ارزش داره بهتر از سرسال های بنجلی مثل پدر گواردیولا هستش

  2. Avatar

    آغا من کلا از این سریال چیزی حالیم نشد يا من لول سریالیم خیلی پایینه یا اینا کلا بلد نیستن چی بسازن لامصب تو ۱۷ قسمت کلی سوال بدون جواب دارم من اصلا کی به کیه تو این سریال؟

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم