آگهی

دانلود فیلم سینمایی تصور tasavor

دانلود فیلم سینمایی تصور tasavor
دانلود فیلم سینمایی تصور tasavor


دانلود فیلم سینمایی ایرانی تصور tasavor رایگان

دانلود فیلم ایرانی Imagine تصور 1401 بدون سانسور

دانلود فیلم تصور با بازی (لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان)

توضیح فیلم Imagine 2022:

عنوان فیلم: Imagine - tasavor - فیلم ایرانی تصور 1401

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: درام، عاشقانه

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: علی بهراد

مدت زمان: 90 دقیقه

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

نویسنده: علی بهراد

امتیاز: 6.2 از 10

کیفیت: 720p,1080p,480p

بازیگران: لیلا حاتمی، مهرداد صدیقیان، سما سوار

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان فیلم "تصور" آمده است که،داستان زندگی یک راننده تاکسی در شبی تاریک تهران را به تصویر می‌کشد. او یک خیال‌پرداز است و در عشق یک زن فرو می‌رود، اما به سرعت متوجه می‌شود که نمی‌تواند او را به خود متعلق کند چرا که قدرت مالکیت ندارد. در طول داستان فیلم، تنش‌ها و درونی‌های راننده تاکسی نمایان می‌شوند. او درگیر تضادهای عاطفی است که بین واقعیت و تصویرسازی‌های خیالی خود پیش می‌آید. این تضادها و دوگانگی‌ها نمایانگر پیچیدگی‌ها و تناقضات زندگی انسان در جوامع مدرن می‌باشند...شما می توانید دانلود فیلم ایرانی تصور 1401 را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.

درباره فیلم ایرانی تصور:

فیلم سینمایی "تصور" (Imagine) کارگردانی علی بهراد، در سال 1399 ساخته و در سال 1402 منتشر شد. تهیه‌کنندگی این فیلم توسط جواد نوروزبیگی انجام شده و فیلمنامه آن توسط خود علی بهراد نگارش شد. "تصور" یک فیلم عاشقانه، اجتماعی، خانوادگی، معمایی و درام می‌باشد.

فیلم "تصور" ابتدا با نام "هرمان" در فستیوال کن سال 2022 به نمایش درآمد و توجه بسیاری از تماشاگران را جلب کرد. این فیلم پس از آن به مشارکت در بسیاری از فستیوال‌های برجسته جهانی پرداخت و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. فیلمبرداری "تصور" از اسفند 1399 تا فروردین 1400 انجام شد. پیشنهاد می شود از فیلم معجزه عشق و فیلم سینمایی بابا سیبیلو نیز دیدن کنید.

فیلم Imagine - tasavor - فیلم ایرانی تصور 1401

این فیلم به‌عنوان یکی از هفت فیلم بلند در بخش مسابقه هفته منتقدین جشنواره فیلم کن 2022 انتخاب شده و در این بخش به نمایش درآمده است. بخش هفته منتقدین جشنواره فیلم کن از سال 1962 توسط سندیکای منتقدین سینمای فرانسه برگزار می‌شود و به ویژه به فیلم‌های اول و دوم کارگردانان سراسر جهان اختصاص دارد. امسال، "کوثر به هنیه"، فیلمساز زن اهل کشور تونس، به‌عنوان رئیس هیئت داوران بخش هفته منتقدین جشنواره فیلم کن انتخاب شده بود.

به دلیل مشغله کاری، لیلا حاتمی در این دوره از جشنواره فیلم کن حضور نداشت. "تصور" اولین فیلم بلند کارگردانی علی بهراد می‌باشد. این فیلم داستانی جاده‌ای، فانتزی، پر از رمز و راز و عاشقانه را روایت می‌کند، در آن دو شخصیت مرموز و اسرارآمیز، یعنی یک راننده تاکسی خیال‌پرداز با بازی مهرداد صدیقیان و مسافرش با بازی لیلا حاتمی به تصویر کشیده شده‌اند. راننده تاکسی عاشق زنی می‌شود که نمی‌تواند او را به دست آورد و این ماجرا باعث بروز برخوردهای پر رمز و راز در داستانی خیال‌گونه و فانتزی می‌شود.

پیش از نمایش این فیلم در بخش منتقدین جشنواره کن، علی بهراد، کارگردان "تصور" با حاضران صحبت کرده و اظهار کرده که: "خلاصهٔ این فیلم در یک جمله به این شکل است: مراقب رویاهایتان باشید و به دنبال آن‌ها بروید. این فیلم بدهی دارد به دو نفر، دو فرشته‌ای که بر روی شانه‌های راست و چپ فیلم نشستند و به اینجا رساندند و بدون حضور آن‌ها، این فیلم ساخته نمی‌شد."

اولین شخص، لیلا حاتمی، که دوست داشت در این مکان حاضر باشد، متأسفانه به دلیل فیلمبرداری حاضر نمی‌شود و فرشته دوم، که به طور اتفاقی در سالن حضور دارد، هنگامه پناهی نام دارد. "تصور" نگاهی به دو شخصیت مرموز و جذاب دارد که زندگی شبانه‌شان در یک تاکسی در خیابان‌های تهران به تنگ‌تنگی گره خورده است. این فیلم تماشاگر را به دنیای پر از اسرار و رازهای این داستان مشغول می‌کند و او را ترغیب می‌کند تا در تحلیل مهیج آن، به جستجوی پاسخ‌های مخفی و عمیق درون داستان بپردازد.

فیلم ایرانی تصور 1401

علی بهراد، نویسنده و کارگردان فیلم، ابتدا دو شخصیت اصلی، یک زن و یک راننده تاکسی، را به تماشاگر معرفی می‌کند. این دو کاراکتر بی‌نام هستند و سپس داستان زندگی آن‌ها را در شرایط مختلف با دقت دنبال می‌کند. هر موقعیت جدیدی نمایانگر آغازی تازه برای این دو نفر به‌نظر می‌رسد. عنوان فیلم، تصور، تماشاگر را به ایجاد معنا و تفسیر شخصی از داستان دعوت می‌کند و در واقع به عنوان یک مکمل سرگرمی برای فهم عشق و انتظار، عمل می‌کند، بدون اینکه به طور مفصل علمی یا تحلیلی به این موضوع مشغول شود.

فیلم "تصور" از یک دیدگاه گسترده‌تر از تنها یک داستان غم و اندوه کوچک سخن می‌گوید. این فیلم قبول می‌کند که پیدا کردن یک معشوق همتا ممکن نیست. در این اثر، بهراد به دنبال ایجاد اتمسفری خاص است و ماهیت تکراری صبر انسان‌ها را بررسی می‌کند که باعث می‌شود بیننده امیدش را از دست دهد. اما "تصور" با تلاش در به تصویر کشیدن هیجان ملاقات‌ها و اتفاقات اتفاقی و تاثیر گذار و همچنین ماجراهای شبانه‌ای که ذاتاً آسیب می‌زنند، لذت‌های زودگذر اما کافی را به تماشاگر ارائه می‌دهد. این فیلم یک سفر به یادماندنی است، حتی اگر بهراد در طول مسیر علائم و تابلوهای راهنمایی را ارائه نکرده باشد. پوستر این فیلم توسط محمد شکیبا طراحی شده است و اکران آن از تاریخ چهارشنبه، 17 خرداد 1402، در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است. شما می‌توانید نسخه قانونی این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت فیلیمو1 دانلود کرده و تماشا کنید.


پیش نمایش فیلم سینمایی تصور:


لینک دانلود فیلم

همه کیفیت ها -بها: 35,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 20,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 18,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 15,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 13,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 12,000 تومان


نکته : برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    فیلم «تصور» رو ببینید. حال خوبی داره.
    تصور زندگی و کارهای نکرده و حرف‌های نزده که دوست داشتیم انجام بدیم و بزنیم؛ اما هربار اونا رو "در خیال" انجام دادیم.

  2. Avatar

    فیلم تصور رو دارم می‌بینم، قشنگ معلومه از این ادایی هاست. ولی اصرار دارم ببینمش.شکلک

  3. Avatar

    به نظر من قشنگ بود،اینکه همه رو شبیه کسی که دوست داشت میدید،بازیاشونم خیلی خوب بود

  4. Avatar

    این فیلم «تصور» چه فیلم عجیب و باحالی بود

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم