آگهی

دانلود فیلم وانکا 2023 (رایگان بدون سانسور)

دانلود فیلم وانکا 2023 (رایگان بدون سانسور)
دانلود فیلم وانکا 2023 (رایگان بدون سانسور)


دانلود فیلم وانکا 2023 Wonka با زیرنویس فارسی چسبیده و دوبله فارسی

دانلود فیلم 2023 Wonka بدون سانسور و با لینک مستقیم (رایگان)

توضیح فیلم 2023 Wonka:

عنوان فیلم: 2023 Wonka - فیلم سینمایی وانکا 2023

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

امتیاز: 7.3 از 10

مدت زمان: 116 دقیقه

ژانر: فانتزی، موزیکال

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: Paul King

تهیه کننده: Cate Adams

نویسنده: Simon Farnaby

سال ساخت: 1402

سال انتشار: 1402

کیفیت: 720p,1080p,480p

بازیگران: تیموتی شالامی, روان اتکینسون , سالی هاکینز , الیویا کولمن

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان فیلم 2023 Wonka - فیلم سینمایی وانکا 2023 آمده است که، ویلی وونکا، شعبده‌باز و شکلات‌ساز جویای نام، برای تاسیس مغازه شکلات خود به اروپا سفر می‌کند و در اتاق اجاره‌ای ماندگار می‌شود. با امضای ناخودآگاه یک قرارداد و صرف تمام پس‌انداز ناچیزش، او شکلاتی می‌سازد که باعث پرواز مردم می‌شود اما با مخالفت‌های جدی مواجه می‌گردد. زمانی که نمی‌تواند هزینه‌های سنگین قرارداد را پرداخت کند، به اسارت گرفته شده و مجبور به کار در کارواش خانم اسکرابیت می‌شود. با کشف یک کارتل شکلات توسط رقبا و با کمک نودل، دختریتیم که به او کمک می‌کند بخواند و فرار کند، وعده شکلات دائمی به او می‌دهد. وونکا، همراه با همکاران خود و با استفاده از تونل‌های زیرزمینی شهر، برای فروش شکلات‌هایش تلاش می‌کند و در نهایت عامل دزدی شکلات‌هایش که لومپا لومپایی به نام لافتی بود، را فاش می‌سازد و در ادامه... شما می توانید فیلم 2023 Wonka - فیلم سینمایی وانکا 2023 را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.

درباره فیلم سینمایی وانکا 2023:

ساخته جدید "وانکا" در سال 2023، به چراغی دراماتیک در عرصه سینمای ماجرایی، خانوادگی، کمیک، فانتزی، و موسیقی‌محور بدل گشته است. این اثر فراحدودی که تحت هدایت پل کینگ از کشورهای متعددی از جمله آمریکا و فرانسه پرورش یافته، توسط سه شرکت سینمایی بزرگ به اکران درآمد. سناریوی این فیلم، از قلم سایمن فارنابی و پل کینگ پدید آمده و برگرفته از کاراکترهای خیال‌پردازی شده توسط ذهن خلاق رولد دال، با حضور چهره‌های ستاره مانند تیموتی شالامی، کیگان-مایکل کی و جمعی از دیگر بازیگران مشهور به روی پرده سینماها آمده است.

2023 Wonka - فیلم سینمایی وانکا 2023

ساخت فیلم اکشن و جادویی "وانکا" با هزینه‌ای عظیم به مبلغ 125 میلیون دلار، یکی از پروژه‌های چشمگیر کمپانی مطرح Warner Bros. Pictures به شمار می‌رود که نخستین بار در 15 دسامبر 2023 به نمایش درآمد. این پروژه بلافاصله پس از اکران در سینمای آمریکا و دیگر کشورهای بزرگ نظیر انگلستان، فرانسه، استرالیا و آلمان، راه خود را به پلتفرم محبوب HBO Max برای پخش آنلاین در مناطق گسترده‌ای همچون کانادا، برزیل، ایتالیا و بسیاری از کشورهای دنیا باز کرد. فیلمبرداری وانکا با مدیریت مشترک تولید از جمله کیت آدامز، رزی آلیسون، الکساندرا دربی شایر، به همراه چهره‌های شناخته‌شده‌ دیگر مانند جان گوندا، دیوید هیمن و تیم ولسپرینگ انجام شد. علاوه بر این، موسیقی متن این اثر دستپخت هنرمند پرآوازه، جوبی تالبوت است و مراحل ویرایش فنی و تدوین تحت نظر استاد کارکشته‌ای چون مارک اورسون صورت گرفته است.

فیلم 2023 Wonka

"وانکا" به عنوان قسمت مقدماتی و خلق پیشینه برای شاهکار کلاسیک "Willy Wonka and the Chocolate Factory" مربوط به سال 1971 قرار دارد که خود برگرفته از داستان معروف "چارلی و کارخانه شکلات‌سازی" نوشته‌ی رولد دال در سال 1964 است. در این فیلم جدید، تیموتی شالامی به ایفای نقش محبوب ویلی وانکا می‌پردازد و سیر تحول او را از یک شکلات ساز نوپا و خلاق به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که نسخه‌ای از داستان در سال 2005 با عنوان "Charlie and the Chocolate Factory" با حضور جانی دپ نیز منتشر شده بود. برای تجربه‌ای جدید و فانتزی، عاشقان سینما می‌توانند به نگاهی تازه بنشینند و "وانکا" را درامتداد روایت‌های قبلی دنبال کنند. فیلم موزیکال و خیال‌انگیز "وانکا" با زیرنویس فارسی بر روی وبسایت فیلیمو1 قابل دسترسی و دانلود مستقیم است.


پیش نمایش فیلم وانکا 2023 Wonka:


لینک دانلود:

کیفیت پرده ای:(نسخه بدون سانسور)

دانلود با کیفیت 1080p پرده ای فاقد زیرنویس


نکته: برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    بگید بخدا بدون سانسوره.ٰرکب نخوریم دوباره کیومرث

  2. Avatar

    آهنگ آخرش با آهنگ cranberries sets

  3. Avatar

    وانکا ، فیلم خوش‌ساختیه ، فضای کریسمسی داره ، هرچند که تبلیغ کاکائوهای مزخرف انگلیسیه دیگه . اما داستانش جالبه و دوبله خوبی داره و همچنین فضای شادی هم داره

  4. Avatar

    فیلم جدید ویلی وانکا خیلی بامزه بود و این پسرک تیمونی شالامالاله هم خیلی انتخاب خوبی بود برای این نقش. تا فیلم بعدی و نقد بعدی بدرود.

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم