آگهی

مقاله ای در مورد 3 قابلیت جدید برای دنده 5 لوفی در وان پیس

مقاله ای در مورد 3 قابلیت جدید برای دنده 5 لوفی در وان پیس
 مقاله ای در مورد 3 قابلیت جدید برای دنده 5 لوفی در وان پیس


خلاقیت لوفی با میوه شیطانش مطمئناً هیچ محدودیتی نمی داند ، با این حال ، من 3 ایده دارم که دو مورد در واقع می توانند پایه و اساس یک سبک کاملاً متفاوت جنگ مانند Gear Luffy در آینده باشند.

من ، شخصاً ، فکر می کنم که لوفی تا پایان سریال،6 دنده (مثل انتقال) داشته باشد که البته دنده 6 سریعترین و قویترین آنهاست.

 

ایده اول:

1-لوفی می تواند بدن خود را با هاکی سخت تر از چیزی مانند فولاد جامد کند و با استفاده از همان روشی که Gear 4 می تواند قطعات خود را به سمت داخل بکشد و با استفاده از نیروی الاستیک برای شلیک فوق العاده سریع آنها را بیرون بیاندازد ، لوفی می تواند از قسمت هایی از خودش استفاده کند. مانند انگشتان دست یا اندامهای بالقوه خود ، آنها را بکشد و مانند گلوله ها آزاد کند.

ایده ی دوم:

2-لوفی غالباً توانایی های حریفان خود را برای نفوذ در حملات خودش جلب می کند. اکنون لوفی دو بار شاهد عمل بلامی بوده است ، و لوفی در اصل نسخه بهتری از میوه بلمی دارد. دنده 5 ممکن است اقتباس او از استفاده از نبرد به سبک بلامی باشد. او می تواند از مفاصل ، پا و دست های خود به عنوان فنر به سادگی با پیچاندن و فشردن آنها استفاده کند (به آرنج و مچ دست خود به عنوان فنر فکر کنید و چه نوع آسیب هایی را می توان در حال حاضر با مشت های معمولی انجام داد).

ایده ی سوم:

3-لاستیک وولکانیزه(مستحکم و فشرده):لوفی می تواند بخش هایی از بدن خود را تا حدی فشرده و سخت کند. فکر می کنم لافی برای برخورد با برخی از حریفان آینده خود ، باید یک شیوه حمله ای بسیار جدی و کشنده ایجاد کند. بنابراین ، من فکر می کنم دنده 5 یا 6 لوفی را درگیر خواهد کرد که بدن خود را به درجه های باورنکردنی فشرده کند و سخت شدن آن را بیشتر با هوکی تقریباً غیرقابل نفوذ کند ، سپس با چنگ زدن / پیچیدن / قرار دادن دست خود بر روی دشمن و آزاد کردن آن انرژی مانند یک بمب ، باعث آسیب شدید شود. 

 

و در آخر باید بگم که، بیداری میوه و استفاده بهتر از Haki / Advanced Haki به عنوان "دنده" شناخته نمی شود بلکه دگرگونی طبیعت  با استفاده از قدرتهای بدن خود است.


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم