آگهی

دانلود سریال حشاشین The Assassins (بدون سانسور تا قسمت آخر)

دانلود سریال حشاشین The Assassins (بدون سانسور تا قسمت آخر)
دانلود سریال حشاشین The Assassins (بدون سانسور تا قسمت آخر)


دانلود سریال حشاشین بدون سانسور و دوبله فارسی

دانلود قسمت 30 سریال مصری The Assassins 2024 قسمت سی با زیرنویس فارسی

دانلود سریال حشاشین پخش آنلاین و رایگان

قسمت 30 آخر و پایانی سریال حشاشین فصل 1 اضافه شد!

تا قسمت 6 نسخه دوبله فارسی قرار گرفت!

اطلاعات سریال حشاشین

    • عنوان سریال: The Assassins 2024 - سریال حشاشین 2024
    • محصول کشور: مصر
    • زبان: عربی
    • امتیاز: 7.8 از 10
    • مدت زمان هر قسمت: 42 دقیقه
    • ژانر: اکشن، بیوگرافی، ماجراجویی
    • منتشر کنندهفیلیمو1
    • کارگردان: Peter Mimi
    • رده سنی: TV-14
    • نویسنده: Abdel Rahim Kamal
    • سال ساخت: 2023 میلادی
    • سال انتشار: 2024 میلادی
    • کیفیت: 720p,1080p,480p
    • بازیگران: Karim Abdel Aziz ، Sammy Sheik ، Fathi Abdulwahhab

داستان سریال

در داستان سریال The Assassins 2024 - سریال قاتلان(حشاشین) (2024) آمده است که، این سریال در یک بستر تاریخی در قرن یازدهم اتفاق می‌افتد و ظهور رهبر گروه حشاشین، حسن صباح را به تصویر کشیده است که به ترور خونین شخصیت‌های برجسته در آن زمان معروف بودند و...شما می توانید این سریال The Assassins 2024 را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.

درباره سریال

سریال الحشاشین (Al Hashasheen) یک اثر تاریخی، اکشن، ماجراجویی، بیوگرافی و درام از کشور مصر است که توسط کارگردان ماهر پیتر میمی (Peter Mimi) ساخته شده است. این سریال توسط دو شرکت Synergy و United Media Services تولید شده و فصل اول آن در سال 2024 میلادی منتشر شد. فیلمنامه این اثر توسط نویسنده با استعداد عبدالرحیم کمال نگارش شده و بازیگرانی همچون کریم عبدالعزیز، میرنا نور ال دین، فتحی عبد الوهاب، احمد عید، اسلام جمال، نیکولا موعود، سامی شیخ، سارا الشمی، نور ایهاب و سایر هنرمندان در آن حضور داشتند. الحشاشین ابتدا در شبکه Synergy مصر پخش شد و سپس به صورت آنلاین در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین، بلژیک، هلند، آفریقای جنوبی، سوریه، مالزی و سایر کشورها منتشر شد. تهیه‌کنندگان این مجموعه فتحی اسماعیل و تامر مرسی بوده‌اند و موسیقی متن آن توسط امین بوحفا اجرا شده است. این سریال با فیلمبرداری حرفه‌ای حسین عصار و پدجا میلیتیک ساخته شده است و پیشنهاد می شود از سریال اکازیون و انیمه Wind Breaker 2024 نیز دیدن کنید.

سریال حشاشین

حشاشین یک گروه فرقه‌ای از شیعیان اسماعیلیه بودند و توسط حسن صباح به همراه گروه سلیمیان تأسیس شده بودند. آن‌ها از سال 1090 تا سال 1275 پس از میلاد در منطقه کوهستانی ایران و سوریه فعالیت می‌کردند. طی این دوره زمانی، حشاشین با استفاده از روش‌های قتل پنهانی، به ویژه رهبران مسلمان و سپس مسیحیانی که به عنوان دشمنان دولت‌های مختلف شناخته می‌شدند، در سراسر خاورمیانه فعالیت می‌کردند و سیاست‌های سختگیرانه‌ای برای جعل و تزویر اعمال اجرا می‌کردند. اصطلاح "Assassination" که به معنای ترور در انگلیسی است، از روش‌های حشاشین برای حذف مخالفانشان الهام گرفته شده است. در صورت تمایل، می‌توانید نسخه اصلی سریال "قاتلان" را با زیرنویس فارسی از وبسایت فیلیمو1 دانلود و تماشا کنید.

سریال مصری The Assassins 2024

نقد و بررسی سریال حشاشين

یکی از نقاط قوت بارز این سریال، بازیگری قدرتمند و برجسته بازیگران آن است. این اثر بر اساس رویدادهای تاریخی ساخته شده است و نیاز به بازیگرانی با توانایی در بازی نقش‌های پیچیده و تاریخی داشته است. بازیگرانی همچون Karim Abdel Aziz، Sammy Sheik و Fathi Abdulwahhab با اجراهای قوی و متقن، توانسته‌اند شخصیت‌های تاریخی مانند حسن صباح و پیروانشان را به شکلی جذاب و واقعی به تصویر بکشند و به سریال جذابیتی واقعیت‌بخش ببخشند. در این سریال، فضاهای تاریخی و زیبایی‌های طبیعی نیز یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. تصاویر زیبا و متمایز از مناطق تاریخی و طبیعی که در این اثر به تصویر کشیده شده‌اند، برای بینندگان احساس سفری در زمان و مکان را ایجاد می‌کنند و آن‌ها را به داستان سریال مشغول می‌سازند. به هر حال، همانند هر اثر هنری دیگری، "حشاشین" نیز با چالش‌ها و مشکلات خود روبه‌رو است. یکی از نقاط ضعف اساسی این سریال، ممکن است به تصویر نادرست و ناقصی که از شخصیت حسن صباح ارائه می‌شود، اشاره کرد. این موضوع می‌تواند باعث کاهش درک صحیح از تاریخ و شخصیت اصلی سریال شود و برخی از بینندگان را از لذت کامل تماشای آن باز دارد.

سریال قاتلان(حشاشین) (2024)

علاوه بر این، برخی از منتقدان به این نکته اشاره کرده‌اند که موضوع سریال و رویکردی که نسبت به حسن صباح و اعمال او دارد، به طور کلی جانبدار و تمرکز زیادی بر روی او قرار گرفته است. این موضوع می‌تواند از زوایای مختلف و گسترده‌تر به مسائل تاریخی و سیاسی مورد بحث باز شود. با این حال، به طور کلی، سریال "حشاشین" با ترکیبی مناسب از عناصر تاریخی، دراماتیک و اکشن، موفق شده است جذابیت و توجه بالایی را از بینندگان به دست آورد. این اثر به خوبی نشان می‌دهد که چگونه یک اثر هنری با تأمل و بررسی دقیقی از رویدادها و شخصیت‌ها، می‌تواند به یک تجربه عمیق و پرمعنا تبدیل شود.


لینک دانلود (باکس دانلود) سریال The Assassins حشاشین 2024 با لینک مستقیم

(زیرنویس چسبیده/ بدون سانسور)

قسمت 1 تا 30 حشیاشین با کیفیت 720p


(نسخه دوبله فارسی)

قسمت 1 تا 6 سریال حشاشین با کیفیت 720p


نکته: برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    چقدر تاریخ ایران مردان بزرگی داره . که کشورهای دیگه از نداری در مورد ایرانی ها میسازن و لی خود ایرانی ها حتی نمی شناسنشون . افسوس افسوس

  2. Avatar

    در تایید صحبت های عزیزان این سریال واقعا واقعا خیلی خیلی ارزش دیدن داره
    با استفاده از مذهب و جهل چطوری ادم ها را فریب میدن
    * دروغین و کشته شدن و *

  3. Avatar

    لطفاً تا قسمت ۱۰ دوبله اضافه کنید

  4. Avatar

    لطفا لینک بررسی گردد. امکان دانلود نیست

    پاسخ : ممنون از اطلاعتون بررسی میشه

  5. Avatar

    دوستان تعریفشون از خوش ساخت چی هست دقیقا
    نه به جغرافیا دقت شده نه به تاریخ و نه به فرهنگهای متفاوت اماکن و نه حتی به معماری، همه جا انگار یکی هست، فقط با زور جلوه های ویژه کار رو در آوردن، بگذریم از اینکه همه جور تحریف تاریخی هم توی کار دیده میشود که البته و صد البته متاسفانه در کارهای تاریخی که در کشور خودمان هست هم اینگونه بوده و بعد از پخش سریال تاریخ دانان چیزهای دیگری میگویند.

  6. Avatar

    سلام
    من به عنوان یک تاریخ شناس عرض میکنم که این سریال پر از تحریف هست و الموت مرکز گیاه پروری و گیاهان دارویی بوده و در زمان حسن صباح بعد از جندی شاپور مجهزترین بیمارستان و داروخانه در الموت بوده و دارو به کشورهای دیگر صادر می‌شده، حشاشین یعنی گیاه کاران ، نه استفاده کنندگان حشیش و مساله باغ و حوریان بهشتی از تخیلات مارکوپولو بوده ، لطفا لطفا لطفا کتاب خداوند الموت ترجمه ذبیح الله منصوری رو بخونید و قضاوت کنید که چطور تاریخ الموت و شخصیت حسن صباح تحریف شده

  7. Avatar

    سلام آیا قسمت های بعدی هم دوبله خواهد شد؟ منتظر بمانیم ؟ یا در دست دوبله است؟؟

  8. Avatar

    با تشکر از زحمات شما و سایت خوبتون. چون پاسخگو و انتقاد پذیر هستید درج میکنم؛ من همیشه فیلمها رو با اولویت جست و جوی سایت شما سرچ میکنم. چون متعهد هستید.
    متاسفانه وضعیت ترجمه زیرنویس سریال خوب نیست. خصوصا در قسمت 3 و 4 که جهت گیری داستان شکل میگیره باید ده بار برگردیم عقب تا منظور زیر نویس رو بفهمیم. مکالمه وزیر فاطمی و حسن صباح تو زندان قسمت 3 دقیقه 24 رو بازبینی کنید انگار مستقیم از گوگل ترنسلیت برداشته شده. یا مثلا قالی باف رو نوشته قالی ساز... یا جمله صباح در اول قسمت4؛ حضور من در خطر امنیت است؛ برای دنیا.
    میدونم که پیگیری میکنید. 🙏

    پاسخ : ممنون از نظر تون.. بررسی میشه

  9. Avatar

    با سپاس فراوان از این سایت خوب و گردانندگان آن

    لطفا دقت کنید این سریال واقعیت تاریخی در مورد حسن صباح را به تصویر نمیکشه و چهره غیر واقعی و خشن را از مردم ایران و حسن صباح معرفی می کنه. در اینجا مجالی برای توضیح نیست ولی بدانید و آگاه باشید قضیه باغ بهشت و حوریان آن نوشته مارکوپولو هست و مارکوپولو ۱۴۰ سال بعد از حمله مغولان به قلعه الموت به ایران می آید.(در زمان ایلخانان مغول) تمامی اسناد قلعه ها توسط مغولان به آتش کشیده شد و فقط معدود مورخان اسلامی سنی مذهب در مورد این مذهب امامیه مطلب نوشتند. دوستان ببینید ولی بدون تحقیق نپذیرید.

  10. Avatar

    سلام به افراد زحمت کش این سایت
    تشکر که این فیلم را گذاشتید
    اگر با ترجمه هم بگذارید ممنون میشیم
    در فضای مجازی هر خواسته که از ما مخاطبین داشته باشین در خدمت تون هستیم با جان و دل

  11. Avatar

    سلام ممنون که رایگان در اختیار مردم قرار میدین 🌸

  12. Avatar

    خدایی باید نقش حسن صباح و از فریبرز عرب نیا. دعوت می کردن که بازی کنه. خدایی. عالی میشود.
    البته نظر کنه. خلاصه. که تاریخ از این غافل گیری ها زیاد داره. به خاطر همین. باید آدم فقط مطالعه زیاد داشته باشه. البته می‌دونم به جز خودم خیلی ها. مطالعه میکنن ممنونم

  13. Avatar

    سپاس فراوان
    دمتون گرم
    خیلی سایت ها را گشتم تا اینجا رایگان پیدا کردم به صورت یکجا و به راحتی دانلود کردم باز هم تشکر،🙏🙏🙏🙏♥️♥️♥️

    پاسخ : ممنون از لطف شما

  14. Avatar

    سریال خوبی می بینمش برعکس، گویش مصری اگر دوبله شامی یا ترکی بود، به شما می گفت که بهترین کار به زبان عربی این است که این کار را برای مصری ها انجام داده اند. به نظر من این داستانی است که قبلاً اتفاق افتاده است.

  15. Avatar

    سلام و خسته نباشید.
    این سریال ارزش دیدن داره حتما مخصوصا واسه ایرانی ها
    و خیلی خوبه ملت ببینین چطوری از دین و مذهب میتونن استفاده کنن تا به جهل یا قدرت برسونن.

  16. Avatar

    سلام قسمت ۲۱ زیرنویس ندارد

  17. Avatar

    واقعن عالیه بدون سانسور زیرنویس هماهنگ دمتون گرم

    پاسخ : ممنون از لطفتون

  18. Avatar

    سلام لطفاً دوبله فارسی و بدون سانسور رو اضافه کنید باتشکر

    پاسخ : بررسی میشه

  19. Avatar

    فیلم با سانسور دیدم اینجا امید وارم سانسور نشده باشه.دانلود کردم ببینم.

    پاسخ : با درورد ...بدون سانسور هستش

  20. Avatar

    سلام دوستان هرچی که هست بی تعصب میگم اگه باخلفای ظالم عباسی وسلجوقیان نبرد میکردن من برای شادی روحشون صلوات میفرستم چون چندجاخوندم که حاکمان سلجوق به اهل تشیع ظلم میکردن واونهارو کافرمیخوندن بخاطر همین شیعه هاخودشون رو اهل تسنن جامیزدن چون اگه می‌فهمیدنداینا شیعه هستن حتی باهاشون داد وستد هک نمیکردن باطنی ها یا اسماعیلیان یا حشاشین تقیه میکردن و باظلم می‌جنگیدند واصلاهم بامردم عادی کاری نداشتن فقط امیران وخلفای ظالم رومیکشتن همونطور که داخل بازی اساسینس دیدیم

  21. Avatar

    تاریخ دوره باطنی ها خیلی دقیق نیست، البته بیشتر به خاطر حمله مغول و از بین رفتن مقدار زیادی از اسناد و نوشته ها که در قلعه های باطنی ها نگه داری میشد. طبق گفته دوستمون که از کتاب ذبیح الله منصوری گرفته شده باید بگم که من کتاب پل آمیر به ترجمه ذبیح الله منصوری رو خوندم و مشخصا گفته که دوستی حسن صباح و عمر خیام و خواجه نظام ملک درست نیست و تفاوت سنی اون ها طوریه که مربوط به یک نسل نیستن. (طبق گفته کتاب در یک دوره زندگی کردن ولی هم سن نیستن که با هم رفاقت و پیمان و عهدی داشته باشن) با این حال طبعییه که فیلم طوری ساخته بشه که دنبال کننده داشته باشه و پس برای جذابیتش به تغییر تاریخ هم دست میزنن. جدا از مسئله تاریخی فیلم جذابیه. باعث تاسفه که مسایل سیاسی و مذهبی مانع دنبال کردن این گونه موضوعات تاریخی میشه و اگه قصد همچین کاری میشد از ریشه نابودش میکردن

  22. Avatar

    یه سری میان میگن حسن صباح ایرانی!!! حسن صباح از قدر مادر یمنی مهاجرزاده در شهر ری بوده! فقط یه عرب با توهم ایرانی بودن از چنین شخصیتی لذت میبره بهش افتخار میکنه

  23. Avatar

    مصری‌ها یک سریال خیلی جالب از زندگی حسن صباح به اسم حشاشین ساختن که الان تو ماه رمضان داره تو مصر پخش میشه، کی فکرشو می‌کرد مصری‌ها سریال به این خوبی در مورد حسن صباح ایرانی بسازند.
    سریال از نظر تاریخی دقیق نیست و بیشتر تحت تاثیر کتاب خداوندگار الموت نوشته ذبیح‌الله منصوریه.

  24. Avatar

    این بازیگره نقش حسن صباح چقد شبیه ابوبکر بغدادیه

  25. Avatar

    قسمت اول سریال حشاشین رو دیدم چقدر خوب بود.(داستان ظهور فرقه حشاشین و رهبرشون حسن صباح در قرن یازدهم)

  26. Avatar

    برای اینکه اسپویل نشه و چهار قسمتشو از دیشب دیدم، میتونم بگم تو چهار قسمت خوش ساخت بوده
    حسن صباح اگر چیزی که تو این فیلم میگن بوده عجوبه بوده که قدرتایی هم داشته
    کاریزمای بازیگر حسن صباح باعث کشش شده

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم