آگهی

دانلود فیلم یقه سفیدها

دانلود فیلم یقه سفیدها
دانلود فیلم یقه سفیدها


دانلود فیلم ایرانی یقه سفیدها با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی White Collars

دانلود فیلم Yaghe Sefidha 2023 بدون سانسور

توضیح فیلم یقه سفیدها White Collars:

عنوان فیلم: Yaghe Sefidha 2023 - فیلم یقه سفیدها 1402

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

مدت زمان فیلم: 84 دقیقه

ژانر: کمدی، ماجراجویی

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: شهرام مسلخی

تهیه کننده: شهرام مسلخی

نویسنده: فرزاد گودرزی

امتیاز: 4.3 از 10

کیفیت: 720p,1080p,480p

بازیگران: علیرضا استادی، ایمان صفا، لیلا اوتادی

خلاصه داستان:

داستان این فیلم درباره مرد جوانی به نام مهدی می‌باشد که سال‌ها در کنار مادرش زندگی کرده و به تازگی متوجه شده که پدرش در مقامات بالا در کشور فعالیت دارد و در رده‌ی مسئولان بالارتر جای دارد. او تصمیم می‌گیرد تا به دنبال دستیابی به پدرش برود تا از این طریق توانایی حل کردن مشکلاتی که برای خودش پیش آمده را داشته باشد. این توصیف از داستان فیلم "یقه‌سفیدها" می‌باشد که برای شما ارائه داده‌ایم...شما می توانید دانلود فیلم ایرانی یقه سفیدها White Collars را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.

درباره فیلم یقه سفیدها:

فیلم سینمایی "یقه سفیدها" (White Collars Movie) که به کارگردانی شهرام مسلخی در سال 1399 تولید شده و در سال 1402 منتشر شده، یک اثر کمدی، اجتماعی، خانوادگی، و درام می‌باشد. این فیلم توسط شهرام مسلخی تهیه شده و فرزاد گودرزی نیز نام نویسنده فیلمنامه آن است. "یقه سفیدها" به طور همزمان با طنزهای خنده‌دار، مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

داستان این فیلم در مورد یک جوان به نام مهدی می‌باشد که سال‌هاست از وجود پدرش بی‌خبر بوده و تا اخیراً متوجه می‌شود که پدرش در مقامات بالا در کشور فعالیت دارد و جزو مقامات بالارتر قرار دارد. او تصمیم می‌گیرد تا با پیگیری راهی برای دستیابی به پدرش باشد و از این طریق توانایی حل کردن مسائلی که برای خود ایجاد کرده است را پیدا کند.

Yaghe Sefidha 2023 - فیلم یقه سفیدها 1402

این توصیف به داستان فیلم "یقه سفیدها" اشاره دارد که برای شما توضیح داده‌ایم. این فیلم از تاریخ 27 اردیبهشت 1402 به تهیه‌کنندگی موسسه هدایت فیلم در سینماهای سراسر کشور عرضه شد. پس از انتشار نسخه رسمی، شما می‌توانید این فیلم را با کیفیت برتر از وبسایت فیلیمو1 با نیم بهای پهنای باند اینترنت دانلود و تماشا کنید.

فیلم "یقه سفیدها" بر روی ژانرهای اجتماعی و کمدی متمرکز بود، اما نسبت به هر دو این ژانر کمتر موفقیتی داشت. به خصوص در بخش کمدی، طنز خاصی در طول فیلم مشهود نبود و در مورد مسائل اجتماعی نیز مهم‌ترین مسائل به خوبی مورد بررسی قرار نگرفت. این اثر بیشتر به شکل احساسی عرضه شده بود، اما گمان می‌رود که مفهوم اصلی خود را به نحو مطلوبی منتقل نکرده است. علیرغم حضور بازیگران ماهر، سطح بازی در این فیلم به نظر معمولی آمد. در کل، اگر بخواهیم این اثر را توصیف کنیم، به عنوان یک فیلم معمولی دسته‌بندی می‌شود. "یقه سفیدها" در گیشه بیش از 2 میلیارد تومان فروش داشته و نمرات آن به طور متوسط بود.

فیلم یقه سفیدها

سایر عوامل تولید فیلم:

مدیر تولید: فریبا السادات خلیلی، سرمایه‌گذاران: فرهاد گودرزی و رضا درودی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار اول فیلمبردار: داریوش رجایی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، طراح گریم: علی خورشید، طراح صحنه: شهرام مسلخی و علی سنگینی، دستیار لباس: ندا سلیمی، تدوین: عماد خدابخش، صداگذار: حسین قورچیان، برنامه‌ریز: چاوش هنرآموز، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، مدیر تدارکات: ناصر هادیانفر، منشی صحنه: صفورا برسان، عکاس: پیام نصیری، کارشناس پروژه :محمد دولابی.

پیشنهاد می شود از فیلم تفریق نیز دیدن کنید.

پیش نمایش فیلم سینمایی یقه سفیدها:


لینک های قانونی دانلود فیلم یقه سفیدها با 5 کیفیت گوناگون

همه کیفیت ها -بها: 35,000 تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: 20,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 18,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 15,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 13,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 12,000 تومان


نکته : برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    بازیگران رو دوست داشتمشکلک

  2. Avatar

    عالی بود عاااااااااالی بازیگرها بینظیر....مناظر و محیط عالی کلا لذت بردم

    پاسخ : خوش حالیم که از فیلم راضی هستید

  3. Avatar

    رفتیم سینما بلیت فیلم ‎سه_کام_حبس رو بگیریم با زمانمون جور نشد، توی اون زمان فقط می‌تونستیم فیلم ‎یقه_سفیدها رو ببینیم. وارد سالن شدیم برق رفت. نیم ساعت نشستیم برق اومد و فیلم شروع شد. همون یه ربع اول فیلم برام غیر قابل تحمل بود. بعد از نیم ساعت خدا رو شکر دوباره برق رفت😃

  4. Avatar

    خیلی ممنون...خیلی زیبا و طنزه فیلمش شکلک

  5. Avatar

    عالی خیلی ممنون... به نظرم فیلم طنز و کمدی خوبی داره تو سبک خودش.. ممنون از فیلیمو1 بابت ارائه با کیفیت محتوای این فیلم

    پاسخ : ممنون از نظرتون

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم