آگهی

دانلود فیلم تل ماسه Dune 2021 (بدون سانسور رایگان)

دانلود فیلم تل ماسه Dune 2021 (بدون سانسور رایگان)
دانلود فیلم تل ماسه Dune 2021 (بدون سانسور رایگان)


دانلود فیلم Dune 2021 تل ماسه بدون سانسور

دانلود فیلم تل ماسه 2021 با دوبله فارسی زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم Dune 2021 (با کیفیت عالی و لینک مستقیم)

توضیحات فیلم Dune 2021:

عنوان فیلم: Dune 2021 - فیلم تل ماسه 2021

محصول کشور: کانادا

زبان: انگلیسی

امتیاز: 8.0 از 10

مدت زمان: 155 دقیقه

ژانر: درام، اکشن

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: Denis Villeneuve

تهیه کننده: Denis Villeneuve

نویسنده: Jon Spaihts and Eric Roth

سال ساخت: 2021 میلادی

سال انتشار: 2021 میلادی

کیفیت: 720p

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان فیلم Dune 2021 - فیلم تل ماسه 2021 آمده است که، در سال ۱۰۱۹۱ بعد از میلاد، سیاره‌ای به نام آراکیس که به دلیل چشم‌اندازهای خشک و بیابانی‌اش، با نام "تلماسه" شناخته می‌شود، به خاطر ماده‌ای ارزشمند و کمیاب در دل شن‌های بی‌انتهایش، قرن‌ها است که طعمه‌ای برای قدرت‌های بزرگ کهکشانی بوده است. این ماده که "اسپایس" نام دارد، کلید اصلی سفرهای میان ستاره‌ای است و تنها در این سیاره یافت می‌شود. خاندان بی‌رحم "هارکنون" مدت‌هاست که بر آراکیس سلطه داشته و از منابع آن بهره برداری می‌کند، اما به یکباره و به دلایل نامعلومی، فرمانده این خاندان دستور عقب‌نشینی نیروهایش را صادر می‌کند.در این میان، امپراتور کهکشان، وظیفه برقراری صلح و ثبات در آراکیس را به دوک لتو، رهبر خاندان آتریدیس می‌سپارد. دوک لتو و خانواده‌اش مجبور می‌شوند سرزمین سرسبز و پر آب خود را ترک کنند و راهی تلماسه شوند. پاول، پسر جوان دوک، مدتی است که خواب‌های پریشانی از آراکیس و دختری ناشناس می‌بیند. به نظر می‌رسد سرنوشت پاول به گونه‌ای رقم خورده که او همان منجی افسانه‌ای مردم بومی آراکیس باشد؛ کسی که با نام "لسان‌الغیب" شناخته می‌شود و قرار است صلح و آزادی را به این سیاره و تمام جهان هستی بازگرداند و ... شما می توانید فیلم Dune 2021 - فیلم تل ماسه 2021 را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.


تیزر فیلم Dune 2021:


لینک دانلود Dune 2021 با لینک مستقیم

(زیرنویس چسبیده/ بدون سانسور)

دانلود با کیفیت 720p

(دوبله فارسی/ بدون سانسور)

دانلود با کیفیت 720p


درباره فیلم Dune 2021:

فیلم سینمایی «تل ماسه: بخش اول» اقتباسی مدرن و هیجان‌انگیز از رمان علمی-تخیلی فرانک هربرت است. کارگردان نامدار، دنی ویلنوو، با همراهی جمعی از بازیگران مطرح سینما همچون تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن و جیسون موموآ، حماسه‌ای بصری خلق کرده که نیمه نخست کتاب را به تصویر می‌کشد. ویلنوو ساخت این فیلم را چالش برانگیزترین پروژه کارنامه هنری خود می‌داند. فیلمبرداری عمدتا در مناطق بیابانی مجارستان و اردن انجام شده تا فضایی واقعی و درخور این داستان ملموس شود. موسیقی متن را هانس زیمر، آهنگساز برجسته سینما ساخته است. او به قدری درگیر این پروژه بوده که حتی همکاری با کریستوفر نولان در فیلم «انگاشته» را نپذیرفته است. «تل ماسه» با بودجه 165 میلیون دلاری تولید شده و دومین اقتباس سینمایی از این رمان کلاسیک پس از فیلم دیوید لینچ در سال 1984 است. این فیلم مورد انتظار ابتدا در جشنواره تورنتو 2021 به نمایش درمی‌آید و سپس در اکتبر همان سال به روی پرده سینماها می‌رود.

فیلم Dune 2021

نقد و بررسی فیلم Dune 2021:

ویلنوو با ساخت فیلم Dune، سفری حماسی و پرماجرا را آغاز کرده که گرچه به دلیل ناتمام بودن، ممکن است برای برخی ناامیدکننده به نظر برسد، اما در عین حال، نویدبخش آغاز افسانه‌ای جدید در سینمای علمی-تخیلی است. این فیلم، با وجود روایت ناقص خود، همچنان اثری شگفت‌انگیز و درخور تحسین است که ارزش چندباره دیدن را دارد. اقتباس ویلنوو از رمان فرانک هربرت، علیرغم ظرافت و صبوری بی‌نظیرش در میان بلاک‌باسترهای اخیر، احتمالاً با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان عام روبرو خواهد شد. Dune با وجود غرق شدن در دنیای پرجزئیات خود و کاوش عمیق در لایه‌های مختلف داستان، در نهایت، ناتمام باقی می‌ماند و پیشنهاد می شود از سریال شوگان Shogun 2024 و انیمیشن سینمایی پاندای کونگ فو کار 4 نیز دیدن کنید.

فیلم Dune

برخی ممکن است زمان اجرای فیلم را طولانی بدانند، اما با توجه به پایان ناگهانی آن، داستان در واقع کوتاه به نظر می‌رسد. تا زمانی که خبری از ساخت بخش دوم نباشد، Dune حسی از سردرگمی و بلاتکلیفی را در بیننده ایجاد می‌کند که گرچه ناامیدکننده است، اما به نوعی جذاب و گیرا نیز هست. شاید Dune برای طرفداران پروپاقرص رمان هربرت، اقتباسی ناقص و نارضایت‌کننده باشد، اما نباید فراموش کرد که این فیلم، بخش اول یک حماسه‌ی بزرگ‌تر است. Dune شاهکار نیست و تا زمانی که قسمت دوم ساخته نشود، نخواهد بود؛ اما همچون نقاشی‌های ناتمام ونگوگ، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. قطعات گمشده‌ی پازل روایی این فیلم، در صورت ساخته شدن نسخه‌ی بعدی، معنا و مفهوم تازه‌ای پیدا خواهند کرد و اهمیت Dune را بیش از پیش آشکار خواهند ساخت.

فیلم تل ماسه


نکته: برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    فارغ از این که فیلم داستان گیرا، موزیک تاثیرگذار و کارگردانی بدون نقصی داره، Dune 2021 از لحاظ بصری به طرز غیر قابل باوری زیباست و نفس رو تو سینه حبس می‌کنه.

  2. Avatar

    واقعا فیلم خوب و شاهکاریه... ممنون از شما که فیلم رو با کیفیت خیلی خوب گذاشتین شکلک)

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم