آگهی

دانلود سریال شوگان Shogun 2024 (بدون سانسور رایگان)

دانلود سریال شوگان Shogun 2024 (بدون سانسور رایگان)
دانلود سریال شوگان Shogun 2024 (بدون سانسور رایگان)


دانلود سریال شوگان 2024 رایگان

دانلود قسمت 11 سریال Shogun 2024 سریال شوگان 2024 قسمت یازدهم بدون سانسور

دانلود سریال شوگان با دوبله فارسی

قسمت 10 سریال شوگان با زیرنویس فارسی اضافه شد

توضیح سریال Shogun 2024:

عنوان سریال: Shogun 2024 - سریال شوگان 2024

محصول کشور: ژاپن، آمریکا

زبان: ژاپنی، انگلیسی

مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه

ژانر: تاریخی، جنگی

منتشر کنندهفیلیمو1

کارگردان: جاستین مارکس

سال انتشار: 2024 میلادی

کیفیت: 720p,1080p,480p

بازیگران: Anna Sawai ، Hiroyuki Sanada ، Cosmo Jarvis

خلاصه داستان:

در خلاصه داستان سریال Shogun 2024 - سریال شوگان 2024 آمده است که، در قلب ژاپن قرون وسطایی، جایی که شمشیرهای سامورایی حرف اول را می‌زنند و وفاداری حکم طلا را دارد، نبردی حماسی در حال شکل گیری است. شوگان، حکایتی از عشق، خیانت و قدرت در سرزمینی که زیر سایه جنگ داخلی خفته است. شاهزاده یوشی توراناگا، سامورایی افسانه‌ای و منزوی، در کانون این کشمکش قرار دارد. دشمنان سرسختش در شورای جانشین پادشاهان متحد شده‌اند تا او را از قدرت ساقط کنند. اما سرنوشت، مهره‌ای غیرمنتظره را وارد این بازی خطرناک می‌کند. جان بلکثورن، یک ناخدای انگلیسی که کشتی‌اش در نزدیکی قلمرو توراناگا لنگر انداخته، رازهایی را با خود حمل می‌کند که می‌تواند سرنوشت جنگ را تغییر دهد.

این اسرار نه تنها کلید پیروزی توراناگا بر رقبایش است، بلکه توانایی نابودی دشمنان خود بلکثورن، کشیش‌های یسوعی و تجار پرتغالی را نیز دارد. اما پیوند سرنوشت ساز میان توراناگا و بلکثورن، در دستان تودا ماریکو، مترجم زیبا و اشراف‌زاده‌ای که گرفتار رسوایی‌های خانوادگی است، گره خورده است. ماریکو باید راهی برای آشتی دادن وفاداری به توراناگا، عشق به بلکثورن و ایمان مسیحی خود بیابد، در حالی که با شیاطین گذشته‌اش نیز دست و پنجه نرم می‌کند. در دنیایی که شرف و غرور حرف اول را می‌زند، این سه قهرمان باید برای بقا بجنگند، عشق را بیابند و سرنوشت یک ملت را رقم بزنند. شوگان، سفری حماسی به قلب تاریک‌ترین و درخشان‌ترین لحظات تاریخ ژاپن است، جایی که شمشیرها آخته می‌شوند، قلب‌ها به تپش می‌افتند و افسانه‌ها زاده می‌شوند و...شما می توانید سریال Shogun 2024 - سریال شوگان 2024 را از وب سایت فیلیمو1 دانلود کنید.


پیش نمایش سریال شوگان:


لینک دانلود (باکس دانلود) سریال Shogun 2024 شوگان با لینک مستقیم

(زیرنویس چسبیده/ بدون سانسور)

قسمت 1 با کیفیت 720p


قسمت 2 با کیفیت 720p


قسمت 3 با کیفیت 720p


قسمت 4 با کیفیت 720p


قسمت 5 با کیفیت 720


قسمت 6 با کیفیت 720


قسمت 7 با کیفیت 720


قسمت 8 با کیفیت 720p


قسمت 9 با کیفیت 720p


قسمت 10 با کیفیت 720p


قسمت 11 با کیفیت 720p بزودی


درباره سریال Shogun 2024 شوگان:

سریال جدید و محکم "شوگان" که تصویرگری از دوران فئودال ژاپن است، به زودی توسط شبکه FX ارائه می‌شود. این پروژه، که نخستین بار در سال 2021 به عموم معرفی گردید، پیشتر از آن در دست تولید قرار داشت. شبکه FX در سال 2018 خبر از اقتباس این سریال از رمان پرطرفدار "شوگان" نوشته جیمز کلاول منتشر شده در سال 1975 داد. جاستین مارکس و ریچل کوندو نگارش این سریال را بر عهده گرفته‌اند و مارکس همراه با کوندو، مایکلا کلاول، ادوارد ال. مک دانل، و مایکل دی لوکا در نقش‌های مجریان تولید ایفای وظیفه می‌کنند. هیرویوکی سانادا نیز که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد، مسئولیت تهیه‌کنندگی را نیز بر عهده دارد. این مجموعه تلویزیونی که با تولیدی طولانی‌مدت روبرو بوده است، انتظارات زیادی را برانگیخته است به خاطر داستان جذاب، بازیگران مستعد و پشتیبانی محکم از سوی شبکه FX. بسیاری از دوست‌داران سینما پرسش‌هایی را در مورد احتمال موفقیت این سریال مطرح می‌کنند و آیا می‌تواند همانند سایر محصولات FX به موفقیت برسد یا خیر.

سریال شوگان 2024

این سریال پیش از این در دهه‌ی 1980 نیز به صورت یک مینی‌سریال با بازی هنرمندانی چون ریچارد چمبرلین و توشیرو میفونه اقتباس شده بود، و به همین دلیل تماشاگران مشتاقند تا ببینند نسخه جدید چه تفاوت‌هایی با نسخه قبلی خواهد داشت. اطلاعات کاملی درباره داستان، عوامل و تاریخ انتشار "شوگان" از FX در دسترس است. زمان اکران "شوگان" نزدیک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود. با وجود تأخیرهای چندین ساله که به دلیل بحران همه‌گیری COVID-19 و اعتصابات به وقوع پیوست، این سریال بالاخره آماده پخش در سراسر جهان شده است. دو اپیزود اول "شوگان" در تاریخ 27 فوریه در پلتفرم‌های Hulu (در ایالات متحده) و Disney+ (در سایر نقاط جهان) به نمایش درخواهند آمد.

سریال شوگان 2024 رایگان

این مجموعه شامل ده قسمت است و اپیزودهای باقی‌مانده به صورت هفتگی در روزهای سه‌شنبه پخش خواهند شد، تا به تاریخ 23 آوریل که پخش قسمت پایانی برنامه‌ریزی شده است، ادامه پیدا کند. تماشاگران و دنبال‌کنندگان چشم به راه این سریال، با التهاب و کنجکاوی منتظر می‌مانند تا ببینند چگونه "شوگان" با نوآوری‌هایش در زمینه داستان‌پردازی و شخصیت‌پردازی، می‌تواند تجربه‌ای تازه و متمایز از نسخه‌های قبلی ارائه دهد. همچنین، امید است که این سریال بتواند میراث فرهنگی ژاپن را با احترام و دقت به تصویر بکشد و تجربه‌ای غنی و اصیل را برای بینندگان فراهم آورد.

سریال شوگان


نقد و بررسی سریال شوگان:

این درام تلویزیونی به خاطر وفاداری عمیق و تأثیرگذاری‌اش بر اساس رمان اسطوره‌ای نوشته جیمز کلاول، تحسین‌های گسترده‌ای را دریافت کرده است. نشریه تایم آن را به عنوان "یک کشف و بصیرت" و وبسایت کولایدر توصیفش کرده‌اند به عنوان "یک حماسه همه‌جانبه". تا زمان نگارش این مطلب، این سریال توانسته است امتیاز کامل 100% را از وبسایت روتن تومیتوز به دست آورد. بازبینی‌های منتشر شده از این سریال، عملکرد درخشان تمامی بازیگران را مورد ستایش قرار داده‌اند، ویژگی که به ویژه در اجراهای هیرویوکی سانادا، کوسمی جارویس و آنا ساوای نمایان است. کار فیلمبرداری نیز به عنوان یکی دیگر از جنبه‌های برجسته پروژه شناخته شده است، چرا که سریال با مهارت تصاویر خیره‌کننده را با مناظر بومی ترکیب می‌کند تا حس و حال ژاپن قرن هفدهم را به زندگی بخشد و پیشنهاد می شود از سریال افعی تهران و فیلم تل ماسه Dune 2021 نیز دیدن کنید.

Shogun 2024

نکته‌ای که این سریال را واقعاً متمایز ساخته، تعهدش به اصالت است. در طول شش سال زمان تولید، نویسندگان، طراحان لباس، دکوراتورها و تمام جنبه‌های دیگر به دقت بازبینی و تحلیل شدند تا اطمینان حاصل شود که تمام جنبه‌ها تا حد امکان با دقت تاریخی وفادار به دوران فئودال ژاپن هستند. "شوگان" احتمالاً به عنوان یکی از رئال‌ترین بازسازی‌های تاریخ فئودال ژاپن شناخته می‌شود که تا به حال به پرده‌های نمایش رسیده است. گرچه هنوز در ابتدای سال هستیم، به نظر می‌رسد "شوگان" می‌تواند به عنوان یکی از برترین سریال‌های تلویزیونی سال 2024 میلادی درخشیده و انتظارات را برآورده سازد.


نکته: برای اطلاع سریع از آپلود قسمت های جدید سریال و و اخبار و مطالب سایت در کانال تلگرام رسمی سایت زیر عضو شوید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
  1. Avatar

    پس قسمت 11 چی شد؟ نکنه فیلم تموم شده؟

    پاسخ : بله تموم شده

  2. Avatar

    احتمالا بعد قسمت 10 کلیه عوامل فیلم یه هاراگیری دسته جمعی رفتن ... 😐

  3. Avatar

    سریال تموم شده قسمت ۱۱ وجود نداره.

  4. Avatar

    درود بر شما
    قسمت 11 نمی خواد بیاد؟

  5. Avatar

    سلام، پس چرا قسمت ۱۱ نیومد؟؟

  6. Avatar

    عالی ترین سریال بهترین سریال سامورایی در تمام عمرم. نمرش 20 هست همه ببینید. ممنون از ادمین

  7. Avatar

    تشکر از شما که وقت گذاشتید و این سریال رو در اختیار ما قرار دادید پاینده باشید مدیر عزیز سایت.

    پاسخ : ممنون از لطفتون

  8. Avatar

    عرض ادب و خسته نباشید به عوامل سایت
    قسمت 11 چه تاریخی اکران و پخش میشه ؟؟؟

    پاسخ : سه شنبه منتشر میشه

  9. Avatar

    سلام من تو آمریکا زندگی میکردم، الان 1 ساله تو اوگاندا زندگی میکنم، فارسیم هم ضعیفه، ولی نمیدونم چرا سریال ژاپنی رو به زبان فارسی میبینم (شاید چون میخوام ژاپنیم قوی بشه)

  10. Avatar

    مینی سریال اصلی من را در 8 سالگی به فرهنگ و تاریخ ژاپن علاقه مند کرد. نمایش همیشه در زمان کریسمس پخش می‌شد و من را، یک کودک آلمانی عصبی که فوق‌العاده به شوالیه‌ها و قلعه‌ها می‌رفت، به بخش و فرهنگ متفاوتی از جهان با مفهومی کاملاً متفاوت از شوالیه‌ها و قلعه‌هایی با ظاهر بسیار متفاوت منتقل می‌کرد. این دهه 90 در آلمان شرقی بود و ما اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای، انیمه یا مانگا نداشتیم، بنابراین این واقعاً ذهن من را متحیر کرد. این در واقع باعث شد که بعداً در رشته ژاپن تحصیل کنم، با مدرک کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شوم و به مدت 1.5 سال در ژاپن زندگی و کار کنم. من عاشق این داستان هستم و از دیدن اقتباس مجدد آن بسیار هیجان زده هستم.

  11. Avatar

    من این کتاب را در دبیرستان خواندم و همیشه آن را اولین کتابی می دانستم که خوانده ام. اولین باری بود که داوطلبانه خواندم و به نوعی متوجه آن شدم. اشتیاق به فرهنگ ژاپنی و خواندن کتاب، به ویژه داستان های تاریخی، در درون من شعله ور شد. یادم می آید که از نزدیک با شخصیت ها و روابطشان ارتباط برقرار کردم و چشم ذهنم این دنیا و مردم را ساخته بود. انگار فرار کردم و سفر کردم، آن وقت بود که کتاب ها با من کلیک کردند. FX زمانی برای نمایش های شگفت انگیز (به عنوان مثال پسران آنارشی، آمریکایی ها و غیره) شناخته شده بود. تصور می‌کنم این بازگویی شوگان تنها بر اساس کتاب جیمز کلیول باشد. فقط امیدوارم یک داستان و شخصیت های عالی قربانی «عناصر ایدئولوژیک» که امروزه در نمایش ها خیلی رایج شده و تقریباً آنها را خراب می کند، نشوند. این Shōgun می تواند یک شاهکار باشد و داستانی عالی را برای نسل جدید بگشاید. مطمئنا بر اساس تریلر خوب به نظر می رسد.

  12. Avatar

    با سلام و سپاس فراوان از مدیر سایت. بسیار لذت بردم . ممنون. قسمت 10 کی پخش میشه؟

  13. Avatar

    آفرین. چه عجب یکی گفت، بدون سانسوره و راست گفت!

  14. Avatar

    سلام قسمت نهم کی توی سایت آپلود میشه ؟ ممنون از همه شما

    پاسخ : قرار گرفت

  15. Avatar

    قسمت 9 اومده ها چرا قرار نمیدین

    پاسخ : منتشر شده

  16. Avatar

    لینک قسمت 7 خرابه

    پاسخ : با درورد ..لینک بررسی شده و مشکلی ندارد..لطفا اینترنت خودتون رو چک کنید و از برنامه adm برای دانلود استفاده کنید

  17. Avatar

    اگر خواستید سریال شوگان رو نگاه کنید یه سرچ کنید و یک تاریخ مختصر از ژاپن، سامورایی‌ها، نینجا‌ها، ارباب‌ها و شوگان‌ها بخونید. توی یوتیوب هم ویدئو‌های کوتاهی درباره این سریال قبل از تماشا کردن هست.

  18. Avatar

    با درود
    ضمن تشکر از سایت خوب شما که رایگان فیلم ها رو در اختیار هموطنان می گذارید.
    من هر جور دانلود می کنم زیرنویسی روی تصویر نمی بینم، آیا دوستان محترم کسی میدونه چطوری این مشکل رو حل کنم.
    با سپاس

  19. Avatar

    سلام ممنون از زحمات بیکران این وسایت، تشکر فراوان خدایی تشکر میکنم, واقعا به سایتتون افتخار میکنم

    پاسخ : ممنون از نظر تون

  20. Avatar

    از کجا میشه کیفیت های دیگشو دان کرد؟ :-/

  21. Avatar

    لطفا دوبلش رو هم‌قرار بدین

  22. Avatar

    بنده پنج قسمت این سریال رو چند بار با دقت تماشا کردم و باید بگم که بسیار سریال خوش ساخت با دیالوگهای عالی هست و جزییات زیادی داره که باید بهش توجه بشه برای مثال در قسمت پنجم اگه دقت کنید متوجه میشدی که سامورایی که مست کرده و دو تیر بطرف تیرک سمت راست پرتاب میکنه .. فقط یک سوراخ روی درب خونه ایجاد شده .. یعنی اینکه تیر دوم درست از سوراخ ایجاد شده تیر اولی رد شده و این مهارت تیرانداز رو میرسونه .. جزییات بسیار دیگری هم موجوده که باید بهش دقت بشه .. اگه بخوام بهش نمره بدم .. از ده بهش نمره ده میدم . ممنون از سایت فیلیمو1 که امانتداری کرده و بدون سانسور این سریال رو پخش کرده .

    پاسخ : ممنون از نظر تون

  23. Avatar

    تا قسمت ۴ که خدایی سریال درحدی بوده اما باید ببینیم در ادامش چی میشه

  24. Avatar

    ‏یه بنده‌خدایی تو این سریال شوگان هست من واقعا سریال رو به‌خاطر مصائب اون می‌بینم. یک سامورائیه که هی در تلاشه به ارباب خودش خیانت بکنه و هی دست تقدیر نمی‌ذاره. واقعا باحاله. هی ادم بخواد روحشو به شیطان بفروشه هی خدا بگه نه. برات خونه ساختم تو بهشت. ور دل خودمی.

  25. Avatar

    این سریال شوگان هم که بهش میگن گیم آو ترونز شرقی به نظرم خیلی بیش از حد بزرگش کردن. اسن عبارت هم به نظر میرسه ترجمه از یک رپورتاژ در وصف این فیلم تو سایت‌های خارجیه که توسط عوامل فیلم منتشر شده وگرنه با سه قسمت نمیشه به یه سریال چنین لقبی داد.

  26. Avatar

    ممنون از سایت تون.. به نظرم سریال خوبی باشه شکلک

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم