آگهی

دانلود رایگان دوبله فیلم 1917 2019

دانلود رایگان دوبله فیلم 1917 2019
دانلود رایگان دوبله فیلم 1917 2019


دانلود رایگان دوبله فیلم 1917 با لینک مستقیم

Download 1917 (2019) BluRay

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم 1917 2019 با کیفیت عالی

*پیشنهادی از فیلیمو1*

عنوان : 1917 (2019)

ژانر : فیلم ، اکشن ، جنگی ، درام

 محصول : آمریکا

امتیاز : 10/8.6

زبان : دوبله فارسی

کارگردان : Sam Mendes

بازیگران : Dean-Charles Chapman, George MacKay, Daniel Mays

کیفیت : 4K ، Bluray 1080p ، Bluray 480p ، Bluray 720p

خلاصه ی داستان فیلم 1917 :

فیلمی جنگی و مهیج و زیبای محصول سال ۲۰۲۰ میلادی به کارگردانی سم مندس و با هنرنمایی بندیکت کامبربچ و ریچارد مدن می‌باشد. داستان این فیلم مهیج در طول جنگ جهانی اول در جریان است و درباره‌ی سربازان شجاعی است که باید برای نجات جانشان مبارزه کنند و بجنگند و…

توضیحی درباره ی فیلم 1917 :

فیلم پریشان‌کننده و میهج 1917، وقایع زمانی کمتر از 24 ساعت زمانی را در جبهه غرب جنگ جهانی اول روایت می‌کند. به نظر می‌آید که سم مندس، هم در داستانش و هم در اجرای این داستان نفس‌گیر، عالی عمل کرده است. 1917 فیلمی آشنا و جذاب ولی حماسی است.

سم مندس، فیلمی جذاب را در ژانر بقا و وحشت جنگی کارگردانی کرده است که دو سرباز جوان و شجاع بریتانیایی را در مرکز هسته داستانشان می‌بیند. به اسکافیلد (با بازی جورج مک‌کی) و بلیک (با بازی دین-چارلز چپمن) ماموریتی مهم، پشت خط عملیاتی دشمن، سپرده شده است.

در طول معرفی این دو شخصیت، هیچ چیزی نیست که آن‌ها را از بقیه نیروها متمایز کند. آن‌ها تنها دو سرباز از  صد ها هزار سربازی هستند که در جنگ جهانی اول می‌جنگند.

این عادی بودن و معمولی‌بودنشان و تقریبا طبیعت ناشناخته‌شان است که این دوتایی را سریعا به سمت دریافت همدردی و همدلی از طرف بیننده سوق می‌دهد.

بلیک و اسکافیلد می‌توانند هر کسی باشند. اما به آن‌ها ماموریتی خارق‌العاده و قهرمانانه محول شده است که باید آن را در خطری بی‌رحمانه به انجام برسانند.

آن‌ها باید پیامی زمان‌بندی شده را به یک گروهان دیگر برسانند تا آن‌ها را از افتادن در تله آلمانی‌ها نجات بدهند. اگر این دو نفر شکست بخورند، آن‌گاه 1600 سرباز، من جمله برادر بزرگر‌تر بلیک، کشته خواهند شد.

ویژگی هنری 1917 آن است که به نظر می‌آید فیلم تنها با یک شات بزرگ فیلم‌برداری شده است و خبری از کات‌سین‌های متعدد در آن نیست. این بدان معنا نیست که فیلم تنها در یک مرحله فیلم‌برداری شده است. بلکه ترفندهای فیلم‌سازی‌ای که در اجرا موفق بوده‌اند و مسدودسازی‌های هوشمندانه سبب به وجود آمدن چنین تاثیری در این اثر هنری شده‌اند.

اگرچه از این روش در فیلم‌های دیگری نیز (از جمله Birdman و طناب که معروف‌ترین این فیلم‌های  مهیج هستند) پیش از این استفاده شده بود، در 1917 این موضوع کمتر شبیه یک ترفند برای گول‌زدن مخاطب است و او را با خود در سفری که بلیک و اسکافیلد برای نجات سربازان دارند با خود همراه و در آن غرق می‌کند. شما خطر، وحشت و نگرانی حاصل از این ماموریت بزرگ و حماسی را در هر قدم فرساینده این دو نفر حس خواهید کرد. زیرا دقیقا آن‌جا، در کنارشان هستید.

تصاویری از فیلم 1917 :

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم 1917 2019

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم 1917 2019


لینک دانلود:دوبله فارسی

لینک پخش آنلاین

دانلود با کیفیت HQ_1080p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p


نکته:برای اطلاع از آدرس جدید سایت در صورت تغییر آدرس و اخبار و مطالب سایت

می تونید در کانال تلگرامی سایت عضو بشید: 


راهنما

> آموزش چسباندن زیرنویس فارسی به فیلم

> آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.

> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه

دیدگاه ها
ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تمامی حقوق نزد فیلیمو1 | دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال و انیمه محفوظ است و کپی برداری از محتوا با ذکر و درج لینک ما به عنوان منبع بلامانع است ترجمه قالب: رایتم